Contact  Facebook  Twitter YouTube 

Indienen reparatieverzoek

Is er iets in of aan uw woning dat gerepareerd moet worden? En u vindt dat Woonstede hiervoor moet zorgen? Denk bijvoorbeeld aan lekkages, een kapotte geiser of iets met de elektriciteit. Vul dan het online reparatieverzoek via Mijn Woonstede in. Voor spoedeisende zijn wij dag en nacht bereikbaar.

Reparatieverzoek: maak online een afspraak
Via het online reparatieverzoek via Mijn Woonstede kunt u zelf kiezen op welk moment het u het beste uitkomt dat Woonstede bij u komt om het te repareren. U kunt altijd kiezen voor een afspraak in de ochtend (8.00-12.00 uur) of middag (12.30-16.30 uur).

Spoedeisende reparaties en gebroken ruiten

Heeft u een spoedeisend probleem aan uw woning? Bijvoorbeeld een defecte cv-ketel, gebroken ruit of wateroverlast? Woonstede verhelpt het probleem zo snel mogelijk. Wij zijn daarom dag en nacht telefonisch bereikbaar op tel: (0318) 695 695 (optie 1).

Op de afgesproken dag en tijdstip komt een onderhoudsmedewerker de reparatie verhelpen. Is het opgelost, dan ondertekent u de opdrachtbon.

Kosten
Het standaard reparatieonderhoud is voor rekening van Woonstede.  Heeft u een onderhoudsabonnement dan lossen wij ook een aantal kleinere reparatiewerkzaamheden op. Kosten onderhoudsabonnement:
entreegeld: € 22,70. Maandelijkse kosten: € 4,60

Kosten deelname glasfonds € 1,36 per maand. Dit bedrag zit in de servicekosten. Bij het ondertekenen van een nieuwe huurovereenkomst neemt u automatisch deel aan het glasfonds.

 
Terug  Terug