Contact  Facebook  Twitter YouTube 

Problemen, storingen en klachten

Hoe vervelend wij het ook vinden, het kan gebeuren dat zich een probleem of een storing voordoet. Meestal weet u de weg wel te vinden om het op te lossen. Hieronder leest u wat verder kunt doen.

U kunt snel, eenvoudig en op een tijdstip dat het u het beste uitkomt zelf zaken afhandelen via Mijn Woonstede. Al uw gegevens worden automatisch gevuld, dat scheelt tijd. U kunt Mijn Woonstede onder andere gebruiken voor:
  • Indienen van een reparatieverzoek
Aanvragen onderhoudsabonnement
Vraag hier direct uw onderhoudsabonnement aan.
Indienen reparatieverzoek
Heeft u een reparatieverzoek? Vul het formulier in regel het direct hier via de website.
Melden klacht
Als u een klacht heeft over onze dienstverlening meld het met dit formulier.
Melden overlast
Hier kunt u uw overlast door geluid, stank, gedrag en van omgeving melden.
Melden woonfraude
Als u woonfraude vermoedt, kunt u met dit formulier de woonfraude kenbaar maken bij Woonstede.
Stel uw vraag
Heeft een suggestie of een goed idee. Of wilt u gewoon een vraag stellen? Regel het hier!
Veelgestelde vragen
 
Terug  Terug