Reparatie

Is er iets in of aan uw woning dat gerepareerd moet worden? Maak online een afspraak met Woonstede. Voor spoedeisende problemen is Woonstede dag en nacht bereikbaar. Vaak kunt u het ook zelf oplossen, bekijk de video's.

Wie doet wat?
Er zijn zaken waarvoor u verantwoordelijk bent en blijft. Dit geldt voor het onderhoud en de reparaties die niet in de huurprijs zijn verwerkt. Als vuistregel geldt dat u verantwoordelijk bent wanneer het om een goed bereikbare plek gaat, de kosten niet hoog zijn en u geen speciale apparatuur hoeft te gebruiken. Wilt u de precieze verdeling weten tussen uw en onze verantwoordelijkheden? Kijk dan in de tabel met trefwoorden. 

Veelgestelde vragen
Waar kan ik in het weekend vervuiling van trappenhuis melden?
Via een online contactformulier kunt u vervuiling van het trappenhuis melden. Deze vindt u onder 'direct regelen'.
Waar kan ik terecht als ik buitengesloten ben?
Voor spoedeisende reparaties zijn wij dag en nacht telefonisch bereikbaar op (0318)- 695 695 (optie 1).
Waar kan ik terecht voor reparatie van de verlichting in de algemene ruimte?
U kunt uw reparatieverzoek indienen via Mijn Woonstede.
Waar kan ik terecht voor werkzaamheden die in gang zijn gezet, nu ik niemand meer zie? (voortgangsbewaking; vanuit onderhoud)
Vul hiervoor een online contactformulier in, deze vindt u bij 'direct regelen'.
Wat is een onderhoudsabonnement?
Woonstede neemt het zogenaamde ‘huurdersonderhoud’ voor een groot deel uit handen. Een onderhoudsabonnement kost € 4,60 per maand.
Meer veelgestelde vragen
 
Terug  Terug