NIEUWS - 8 april 2019

  
Wij zijn blij met onze ruimte voldoendes

Elke dag zetten medewerkers van Woonstede zich in om bewoners te laten wonen naar hun zin. In onze dienstverlening willen wij uitblinken. Wat goed gaat willen we vooral zo houden, en waar we nog kunnen verbeteren, daar werken we hard aan. 

Onze dienstverlening meten
Onze dienstverlening laten wij meten door het KWH. Dat is een onafhankelijk onderzoeksinstituut. Elke maand vragen wij huurders en woningzoekenden wat zij vinden van onze dienstverlening. We kijken niet alleen naar de cijfers maar kijken ook juist naar de antwoorden die worden gegeven. Hier leren wij van. 

KWH Keurmerk
Elk jaar beoordeelt het KWH of wij het KWH-keurmerk weer voor een jaar mogen behouden Dit keurmerk ontvangt een woningcorporatie als op alle onderdelen (Algemene dienstverlening/Contact, Woning zoeken, Nieuwe woning, Huur opzeggen, Reparaties en Onderhoud) minimaal een 7 wordt gegeven en per onderdeel minimaal 85% van de gevraagde huurders aangeeft tevreden te zijn. 

Met trots melden wij u dat wij de volgende cijfers hebben ontvangen:

Algemene dienstverlening/Contact 7,6 
Woning zoeken 7,4 
Nieuwe woning 7,4 
Huur opzeggen 8,1 
Reparaties 7,9
Onderhoud 7,9

De waardering van onze huurders is voor ons en onze samenwerkingspartners, zoals aannemers, een groot compliment.  

Wilt u meer weten over het onderzoek of het keurmerk?
Kijk dan op de website van KWH.