Uw huur betaalt u per maand, vooraf. Voor de vijfde dag van de nieuwe maand moet de huur zijn overgemaakt. Noem altijd uw adres en de maand. Hebben wij de huur niet ontvangen? Dan krijgt u bericht van ons. Dit bericht noemen we een herinnering.
Heeft u wel betaald? En denkt u dat de betalingsherinnering niet klopt?
Controleer dan het volgende:
- Heeft u na de vijfde dag van de maand met de betaallink van Woonstede betaald? Dan kan het zijn dat u de betaallink voor de nieuwste maand gebruikt heeft. We hebben uw betaling dan wel gekregen, maar op een andere maand in onze administratie gezet.
- Heeft u na de vijfde dag van de maand de huur zelf overgemaakt? En niet in de omschrijving genoemd voor welke maand de huur is? We hebben uw betaling dan wel gekregen, maar op een andere maand in onze administratie gezet.
Dit betekent dat de herinnering wel klopt. Lukt het u niet om de huur op tijd te betalen? Vraag dan een betalingsregeling aan. Dat kunt u online aan ons doorgeven. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op. We helpen u graag verder. Doe dit op tijd om te voorkomen dat u extra kosten moet betalen.
Controleer zelf of de huur afgeschreven is
Heeft u voor de vijfde dag van de maand betaald? En heeft u duidelijk uw adres en de maand vermeld? Kijk dan op uw betalingsoverzicht bij internetbankieren of op uw afschrift of de huur is afgeschreven. Neem contact op met Woonstede. En mail ons een kopie of screenshot van de afschrijving.