Mijn Woonstede
U kunt veel zelf online regelen via Mijn Woonstede. Op een moment dat u het beste uitkomt. Dit is veilig, snel en makkelijk. Meer informatie vindt u hieronder.
Veel gevraagd over Mijn Woonstede
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten voor Mijn Woonstede?
Algemeen
Maak hier een nieuw wachtwoord aan.
Ik heb geen activatiecode gekregen voor het aanmaken van een MijnWoonstede account. Wat kan ik doen?
Algemeen
Neem contact op met Woonstede. We helpen u graag verder.
Hoe kan ik mijn gegevens bij Woonstede veranderen?
Wat is Mijn Woonstede?
Algemeen
Mijn Woonstede is een persoonlijke online omgeving. Als u een account heeft, kunt u vanaf uw computer, tablet of telefoon inloggen en zelf veel van uw woonzaken regelen. Dat is makkelijk, veilig en snel!
Wat kunt u zelf doen?
- Uw gegevens bekijken en veranderen
- Reparaties en overlast melden
- Uw huur bekijken, betalen of opzeggen
- Uw contactmomenten met Woonstede nalezen
Wilt u inloggen bij Mijn Woonstede? Klik dan hier.
Ik krijg een foutmelding bij het activeren van Mijn Woonstede account. Wat kan ik doen?
Algemeen
Wat vervelend dat u een foutmelding krijgt. Probeert u het nog een keer. Het kan zijn dat u per ongeluk een typefout heeft gemaakt.
Krijgt u daarna weer een foutmelding? Neem contact op met Woonstede. We ontvangen graag een schermafbeelding van de foutmelding, zodat we samen met u naar een oplossing kunnen kijken.
Ik heb geen e-mail gekregen na het invoeren van de activatiecode Mijn Woonstede. Wat kan ik doen?
Ik huur sinds kort een woning van Woonstede en wil een Mijn Woonstede account. Wat moet ik doen?
Algemeen
Op de dag dat u de sleutels van uw nieuwe woning kijgt, krijgt u automatisch een e-mail. Met deze e-mail kunt u uw Mijn Woonstede account maken. We versturen de e-mail naar het opgegeven e-mailadres.