Ik heb geen mail met betaallink gekregen, wat moet ik doen?
Algemeen
Wat vervelend dat uw geen betaallink van ons heeft gekregen.
Controleer uw e-mailadres
Controleer het e-mailadres dat u bij ons heeft opgegeven. U kunt dit hier controleren.
Spam of ongewenste e-mailmap
Misschien is onze e-mail in uw spam of ongewenste e-mailmap gekomen. Zo ja, dan kunt u de e-mail verplaatsen naar de map met ingekomen mail (inbox) en de betaling alsnog doen met de link. Vergeet niet om ons e-mailadres (info@woonstede.nl) aan te geven als ‘veilig’. Dan komen e-mails van ons de volgende keer gewoon in uw inbox.
Nieuwe betaallink aanvragen?
Neem contact op met Woonstede. We sturen u binnen twee werkdagen een nieuwe link.
Moet u uw huur binnen twee werkdagen aan ons betalen? Dan kunt u het beste de huur zelf overmaken op rekening NL49 INGB 0004 1261 00 t.n.v. Stichting Woonstede. Noem bij uw betaling uw adres en de maand waarvoor de betaling is.