Reparatie en onderhoud

Is er iets kapot, heeft u schade of last van een storing? Dan kunt u direct een afspraak met ons maken. Meer informatie vindt u hieronder. 

Veel gevraagd over Reparatie en onderhoud

Waar kan ik naartoe met problemen aan mijn gas-, water- of elektrameter?

Algemeen

Heeft u problemen met uw gasmeter? Dan kunt u contact opnemen met: Nationaal storingsnummer gas en stroom: 0800-9009.

Heeft u problemen met uw watermeter? Dan kunt u contact opnemen met: Vitens via telefoonnummer 0800-0359.

Heeft u problemen met uw elektrameter? Dan kunt u contact opnemen met: Nationaal storingsnummer gas en stroom: 0800-9009.

Wat is een Perilex aansluiting en wat moet ik doen als deze kapot is?

Algemeen

Dat is een stekkersysteem met een twee-fasenspanning. Dit is om apparaten met een hoog vermogen te kunnen aansluiten. Een voorbeeld hiervan is een elektrische kookplaat.

Heeft Woonstede deze aansluiting aangelegd en werkt deze niet meer (goed)? Dat kunt u online aan ons doorgeven. Lukt dit niet? Neem contact met ons op. We helpen u graag verder.

Waar kan ik de hoofdkraan van het water vinden?

Algemeen

De hoofdafsluiter van het water kunt u meestal vinden:

  • In de meterkast
  • Bij het toilet
  • Bij het vloerluik bij uw voordeur
  • In de bergkast bij uw geiser of CV-ketel
  • In de kelder

Kunt u deze niet vinden? Neem contact op met Woonstede. We helpen u graag.