Stook- en servicekosten

Naast de maandelijkse netto huur, betaalt u soms ook stook- en servicekosten. Meer informatie vindt u hieronder.

Veel gevraagd over Stook- en servicekosten

Hoe is mijn huur opgebouwd?

Algemeen

De huur bestaat uit huur en eventuele stook- en servicekosten.

Wilt u weten uit welke bedragen de huur opgebouwd is? De samenstelling van uw huur kunt u vinden op Mijn Woonstede. Klik hier om in te loggen. 

Ontvangt u de huurspecificatie liever via de e-mail? Dit kunt u makkelijk en snel online bij ons aanvragen. Lukt dit niet? Neem contact me ons op. We helpen u graag verder.
U kunt ook inloggen op Mijn Woonstede.

Ik heb een brief gekregen over de stook- en/of servicekosten. Graag wil ik een ander rekeningnummer doorgeven. Hoe kan ik dit doen?

Algemeen

Neem contact op met Woonstede. We helpen u graag verder. 

Heeft de klant een automatische incasso? En wil hij dat we de achterstand automatisch van zijn rekening afschrijven? Probeer warm door te verbinden met functiegroep Huuradministratie. Lukt dit niet? Maak een taak aan voor functiegroep Huuradministratie. En vertel de klant dat er binnen twee werkdagen gereageerd wordt.

Ik wil meer weten over de eindafrekening servicekosten. Waar kan ik terecht?

Algemeen

Neem contact op met Woonstede. We helpen u graag verder.