Met plezier verbouwd

"Je huis is een plek waarin en van waaruit je leeft. Je richt het in volgens je eigen smaak en stijl. Bijvoorbeeld door af en toe een nieuwe kleur op de muur te verven. Na ruim 30 jaar werd het ook voor ons tijd voor een nieuwe, frisse uitstraling. Eentje die past bij deze tijd. En vooral: die beter laat zien wie we zijn. De afgelopen tijd werkten we met veel aandacht en plezier aan het (ver)bouwen van ons verhaal en onze huisstijl. We nemen u graag mee." 

Marco de Wilde, directeur-bestuurder

Woonstede heeft een nieuw verhaal. En dat begint bij...

Ruimte voor jou. Je thuis voelen. Dat gevoel is voor iedereen anders. Maar één ding is zeker: als je je ergens thuis voelt, voel je je goed. Dan heb je de ruimte om jezelf te zijn. Mee te doen in de samenleving. Want iedereen kan een steentje bijdragen.

We helpen huurders elke dag van hun huis hun thuis te maken. Dat doen we door toekomstbestendige huizen en veerkrachtige wijken te bouwen in de regio Foodvalley. We vinden het daarbij vooral belangrijk dat het goed gaat met onze (toekomstige) huurders.

Ruimte maken voor jou doen we door:

  • Te bouwen aan voldoende en betaalbare woningen.
  • Te bouwen aan vitale wijken met aandacht voor mensen met een zorgvraag.
  • Te bouwen aan duurzame en goede woningen.
  • Te bouwen aan een sterke organisatie met hart voor de huurder en oog voor de omgeving.

Ontdek onze nieuwe huisstijl

De aankomende weken vervangen we op veel plekken ons oude logo voor het nieuwe. Het kan dus zijn dat u het oude logo van Woonstede de komende weken nog ergens voorbij ziet komen.

Veel gevraagd over De nieuwe huisstijl

Wat betekent jullie nieuwe logo?

Algemeen

U kunt het nieuwe logo zien als een pinpoint waarmee een plek op locatie wordt gemarkeerd. Want we kijken niet alleen naar het huis, maar ook naar de omgeving én de huurder die erin woont. Als je het logo omdraait, staat er een huis. Dat is de vorm die je in veel van onze middelen terug ziet komen.

Het logo heeft een vriendelijk afgeronde vorm. De kleine letters geven een open uitstraling, en door de rechte letters vormen ze een stevige basis.

Waarom hebben jullie een nieuwe illustratiestijl?

Algemeen

De eenvoudige, maar krachtige poppetjes zijn herkenbaar voor iedereen. Wat uw leeftijd, afkomst of achtergrond ook is. Met de nieuwe illustratiestijl laten we zien dat er ruimte is voor iedereen.

Gaan medewerkers van Woonstede andere kleding dragen nu jullie een nieuwe huisstijl hebben?

Algemeen

Ja. Onze nieuwe huisstijl ziet u terug in al onze nieuwe middelen. Van briefpapier en posters tot auto’s en bussen. Ook onze medewerkers dragen nieuwe werkkleding.

Wat betekent de nieuwe huisstijl voor mij als huurder?

Algemeen

Voor u verandert er in principe niets. Onze dienstverlening blijft hetzelfde en we staan nog steeds elke dag voor u klaar. Alleen zien we er anders uit.