Vervangen badkamer, toilet en/of keuken in uw woning

Uw badkamer, keuken en/of toilet wordt vervangen. Meer informatie hierover vindt u hieronder.

Veel gevraagd over Vervangen badkamer, toilet en/of keuken in uw woning

Wanneer voert Woonstede onderhoud uit aan mijn badkamer, keuken en/of toilet?

Algemeen

Helaas weten we dit niet voor elke woning.

Elk jaar controleren we in een aantal van onze woningen de badkamer, de keuken en/of het toilet. Na de controle leggen we uit wat in uw woning moet gebeuren. Het kan zijn dat we besluiten dat er in uw woning niets hoeft te gebeuren. 

Hieronder kunt u lezen welke adressen dit jaar een brief van ons gehad hebben of krijgen. In deze brief vertellen we dat we een onderhoudscontrole gaan uitvoeren. We kijken niet alleen naar de badkamer, keuken en/of toilet, maar bijvoorbeeld ook naar de groepenkast in uw woning. Dit doen we tijdens de afspraak die we samen met u maken.

Helaas kunnen we op dit moment niet zeggen welke adressen na 2025 aan de beurt zijn. 

Ede

  • Eikelakkers 1 t/m 43
  • Eikelakkers 45 t/m 107
  • Eikelakkers 109 t/m 198
  • Eikelakkers 191 t/m 237

Lunteren

    • Marskamp
    • Dr. A. Kuyperstraat

    Scherpenzeel

    • S.C. Ruitenbeekskamp 12 t/m 26

    Ik wil graag mijn keuken uitbreiden of aanpassen. Kan ik hiervoor bij Woonstede terecht?

    Algemeen

    Nee, dat kan helaas niet via Woonstede. Onze keukens zijn van het merk Keller. U kunt wel zelf iets regelen via de webwinkel van de Keller fabriek of een Keller dealer. De Keller dealer in Ede is Van Ee Keukens. Wilt u meer tegels? Dan kunt u terecht bij Raab Karcher

    Vergeet niet toestemming aan ons te vragen als u uw Woonstede keuken wilt veranderen. Dat kunt u online aan ons doorgeven. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op. We helpen u graag verder.

    Is uw keuken ouder dan 2011? 
    Let er dan op dat kleuren en maten nu misschien anders zijn.

    Wanneer start de aannemer met vervangen van mijn badkamer, toilet en/of keuken?

    Algemeen

    In de brief die u van de aannemer heeft gekregen staan contactgegevens. Deze persoon kunt u bellen of mailen.

    Heeft u hierover nog vragen? Neem contact op met Woonstede. We helpen u graag verder.

    Wanneer wordt mijn nieuwe badkamer, toilet of keuken geleverd?

    Algemeen

    Helaas kunnen we dit niet voor u nakijken. Als het goed is, staan er contactgegevens in de brief die u hierover heeft gekregen. Deze persoon kunt u bellen of mailen.

    Wat kan ik verwachten tijdens de onderhoudscontrole van mijn badkamer, keuken en/of toilet?

    Algemeen

    We hebben met u een afspraak gemaakt voor de onderhoudscontrole. In de brief kunt u lezen met wie u de afspraak heeft en met wie u contact op kan nemen als u de afspraak wilt verzetten. De afspraak duurt een uur. 

    Controle tijdens uw afspraak
    Tijdens de afspraak kijkt onze medewerker naar uw badkamer, keuken en/of toilet. Ook wordt de meterkast gecontroleerd. Na de controle leggen we uit wat in de woning moet gebeuren. Dit gaat in overleg met u. Het kan zijn dat we besluiten dat er in uw woning niets hoeft te gebeuren. 

    Keuzes
    Soms mag u keuzes maken. Bijvoorbeeld over de kleur van de tegels of over het type aanrechtblad. Deze keuzes geeft u door tijdens de afspraak. Lukt dit niet? Dan vragen we u om deze binnen vijf werkdagen na ons bezoek, per e-mail of via een brief door te geven. Sommige keuzes zijn tegen betaling, onze medewerker legt dit dan uit. Maakt u geen keuze? Dan doet Woonstede dit voor u. 

    Aannemer
    De afspraken die we tijdens de afspraak met u hebben gemaakt, ontvangt u per brief of per e-mail. Daarna zullen we de aannemer, die de werkzaamheden voor Woonstede uitvoert, vragen contact met u op te nemen. De aannemer is vanaf dan uw aanspreekpunt en houdt u op de hoogte wanneer de werkzaamheden gaan starten. 

    Mijn keuken is gecontroleerd door Woonstede. Wat kan ik verwachten?

    Algemeen

    Nadat we uw woning gecontroleerd hebben, ontvangt u van ons een opnamerapport. Hierin leest u op welke manier we uw keuken gaan aanpassen. Ook leest u wat we verder nog in uw woning gaan doen. Dit hebben we met u tijdens de afspraak besproken en dit rapport heeft u ontvangen. 

    U ontvangt op korte termijn een brief van de aannemer met daarin de data waarop de werkzaamheden worden uitgevoerd.

    Ik heb een bericht gehad dat mijn badkamer, toilet en/of keuken vervangen wordt. Ik wil dit niet. Hoe kan ik dit doorgeven?

    Algemeen

    Het is goed om het bezoek van de aannemer even af te wachten. Van hem of haar krijgt u alle informatie. Zo weet u ook wat het betekent als u niet meedoet.

    Mijn badkamer is gecontroleerd door Woonstede Wat kan ik verwachten?

    Algemeen

    Nadat we uw woning gecontroleerd hebben, ontvangt u van ons een opnamerapport. Hierin leest u op welke manier we uw badkamer gaan aanpassen. Ook leest u wat we verder nog in uw woning gaan doen. Dit hebben we met u tijdens de afspraak besproken en dit rapport heeft u ontvangen. 

    U ontvangt op korte termijn een brief van de aannemer met daarin de data waarop de werkzaamheden worden uitgevoerd.

    Ik heb bij de adviseur van Woonstede een nieuwe badkamer, keuken en/of toilet gekozen. Ik wil graag iets veranderen, kan dit nog?

    Algemeen

    Heeft u nog niet getekend?
    Neem contact op met Woonstede. We helpen u graag verder.

    Heeft u al getekend?
    Dan kunt u helaas niets meer veranderen. De opdracht aan de aannemer is al gegeven.

    Mijn toilet is gecontroleerd door Woonstede. Wat kan ik verwachten?

    Algemeen

    Nadat we uw woning gecontroleerd hebben, ontvangt u van ons een opnamerapport. Hierin leest u op welke manier we uw toilet gaan aanpassen. Ook leest u wat we verder nog in uw woning gaan doen. Dit hebben we met u tijdens de afspraak besproken en dit rapport heeft u ontvangen. 

    U ontvangt op korte termijn een brief van de aannemer met daarin de data waarop de werkzaamheden worden uitgevoerd

    Ik wil graag een andere keuze maken dan in de keukenbrochure van Woonstede staat. Kan dat?

    Algemeen

    Nee, dat kan helaas niet.

    Wilt u toch uw keuken uitbreiden?
    Informeer dan eens bij de webwinkel van de Keller fabriek of Van Ee Keukens. Zij helpen u graag verder. Vergeet niet toestemming aan ons aan te vragen als u uw Woonstede keuken wilt veranderen. Dat kunt u online aan ons doorgeven. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op. We helpen u graag verder.

    Ik heb met de aannemer een afspraak gemaakt voor het plaatsen van mijn nieuwe keuken, badkamer en/of toilet. Ik wil de afspraak verzetten, kan dit bij Woonstede?

    Algemeen

    Nee, wij kunnen dat helaas niet voor u doen. Neem contact op met de aannemer. Misschien dat een andere afspraak mogelijk is.